Gelişimimiz ve Gelirimiz

Pasif Gelir

Arkadaşlar bugün pasif gelir hakkında yazacağım.
Resim: Fikirix
Öncelikle pasif gelir nedir onu açıklamak istiyorum Pasif Gelir; Siz çalışıp bir sistem veya bir ürün ortaya koyduktan sonra o ürün veya hizmetin sizin adınıza çalışması. Bu çalışma size kazanç veya hedeflediğiniz başka bir amaç için hizmet eder. Örneğin siz bu yazıyı okurken ben uyuyor veya başka bir işle meşgul oluyor olabilirim yani ben bu yazıyı yazdıktan sonra bu yazı benim adıma çalışacak yazı burda durduğu sürece benim aktarmak istediklerimi okuyan herkese verecek ne kadar verimli bir sistem değil mi ? İşte internetin büyük faydalarından biride bu. Bunu siz kendi amacınız içinde kullanabilirsiniz örneğin bir ürün satacaksanız o ürün hakkında bir yazı veya video hazırlayabilir ve artık video veya yazının sizin adınıza neler yaptığını izleyebilirsiniz. Aynı şekilde yazıyı veya videoyu direkt kazanç aracı olarakta kullanabilirsiniz yazı için bir blog açabilir bloğunuzun ziyaret oranına göre reklamlardan veya satış ortaklığından para kazanabilirsiniz aynı şekilde bir youtube kanalı açıp ordada videonuza reklam verip para kazanabilirsiniz bir kere çekiyorsunuz veya yazıyorsunuz ondan sonra karışmıyorsunuz onların tıklanma oranlarına göre kazanç sağlıyorsunuz. Aynı şekilde kitap yazmakta böyledir bir kere yazarsınız ondan sonra satıldıkça para kazanırsınız o kitap sizin adınıza çalışır. Mobil uygulamada yapabilirsiniz bir kere yazarsınız uygulamayı markete koyup ücretli veya ücretsiz yapıp reklamlardan kazanabilirsiniz bende buna çalışmaktayım inşallah ilk uygulamamı yakın zamanda yayınlayacağım. Affiliate marketing yapabilirsiniz yani satış ortaklığı yapabilirsiniz sitenize linkler koyarak alışveriş başına komisyon alabilirsiniz.İşte arkadaşlar aklıma gelen bunlar daha bunun gibi bir çok yöntem var kendinize uygun olanı seçip biran önce başlayabilirsiniz. Amerikalı bir yazarın sevdiğim bir sözü var sahip olduklarınız sizin için ya yüktür yada varlıktır eğer size hiçbir fayda sağlamıyorsa sizin için yüktür. Faydadan kasıt sadece maddi değil manevi olarakta fayda sağlayabilir sizi mutlu hissettirebilir. Onun için hayatımızda yüklerimizi bırakıp daha fazla varlık edinmeliyiz. Bende bunları öğrenmeye devam ediyorum ve dediğim gibi deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

Yorumlar