Gelişimimiz ve Gelirimiz

Çoğu insanın sorunu olan maddi sıkıntılar bizi de köşeye sıkıştırdığı anlar olmuştur. Neden bazı insanlar bu kaygıdan uzakken bazıları çok yakındır ? Şöyle düşünebiliriz: Çünkü onların iyi paralar kazandıkları bir işleri var, zaten babadan kalma zenginler gibi cümleler kurarız bunlar doğrudur. Peki bizler ne yapacağız, Nasıl bu durumdan kurtuluş yolları bulacağız. Kendimde bu arayış içerisindeyim bu yüzden deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü aynı sorunla bende karşı karşıyayım ve çözümler bulmaya çalışıyorum. Dolayısıyla aynı amaçta insanların bu yazıyı okuması ve yorumlarda etkileşim yapması bizlere yararlı olabilir. Tekrar sorunumuza dönecek olursak parasızlık bizim için bir sıkıntıdır. Dolayısıyla para kazanmak için meslekler ve yetenekler öğreniriz ve sunduğumuz hizmetlerin karşılığında para kazanırız. Mesleğimizi icra ederken zamanımızı ve enerjimizi harcarız doğal olarak para karşılığında enerji ve zaman satmış oluruz. Önceki yazılarımda çalışan 4 kategori insanlardan bahsetmiştim. Bu kategorilerden ikisi para kazanmak için işe gitmek zorunda olanlardı para karşılığında zaman ve enerjilerini verenlerdi diğer ikisi sistem sahibi ve yatırımcılardı. Bunlar işe gitsede gitmesede işleri büyümeye ve uykuda bile para kazanmaya devam eden insanlardı. Dolasıyla özgürlük sahibi insanlardı. Elbette bunu bilmemiz hemen rahat birşekilde para kazanacağımız anlamına gelmiyor. Ama kendimize sistem sahibi insanları örnek alıp bizde bu hayalin peşinden koşmalıyız. Bu hedef doğrultusunda ben android kodlama öğrenerek google playde uygulama yayınlayarak gelir elde etmeye başladım elbette şuan yetersiz ve az ama bunu yaptıysam daha fazlasınıda yapabilirim. Bir youtube kanalı açtım ve videolar yayınlamaya başlamadım, blog açıp tercübelerimi paylaşmaya başladım işte okuyorsunuz. Başarı zor olacak şuan bloğumun okuma oranları, youtube izlenme oranlarım, google play indirmelerim az ama başaracağım istediğim sonuçları er yada geç vazgeçmeden elde edeceğim ve sizlerde bu yolculuğumda benimle beraber şahit olup sizlerinde gelişmesini istiyorum. Sağlıcakla kalın :)

Yorumlar